בלוג

אנחנו כותבים (המון!) תוכן מקצועי, כל הזמן, ומעדכנים את הבלוג שלנו עם מאמרים קצרים ומעניינים בתחום המוקדים הטלפוניים
שיעזרו לכם להבין לעמוק איך להקים ולנהל מוקדים שמייצרים תוצאות – כנסו, תקראו.

מענה טלפוני אנושי לעסקים

למה מומלץ להיעזר בשירות מענה אנושי לעסקים? בחיים, כמו גם בפנייה לבית עסק או חברה שאנו רוכשים ממנה מוצר או שירות, כולנו מחפשים את היחס האישי, מישהו שיקשיב לנו, מישהו שייתן לנו מענה בשירות טלפוני מקצועי. כל סוגי העסקים (כן, גם עסקים קטנים), יכולים לשדר באמצעות מענה אנושי, מקצועיות, שירותיות

קרא עוד ←
שירותי מיקור חוץ להקמת מוקד טלפוני

איזה שירותים מציע מוקד אאוטסורסינג? בגדול: הקמת מוקד שירות ומכירה טלפוני, וכל מה שביניהם. ובעוד יותר גדול: מוקדים טלפוניים במיקור חוץ המספקים מענה מלא לצרכי כל עסק: שירות לקוחות טלפוני, מוקד מכירות, מוקד תמיכה טכנית, מוקד תיאום פגישות, מוקד קביעת תורים, ומוקדי שירות טלפוניים בנושאים מקצועיים שונים. מספיק גדול? נגדיל

קרא עוד ←
הכשרות והדרכות נציגים במוקד – פרקטיקה של הדרכה! – מאמר 2/2

זוכרים את המשפט של ויליאם בטלר ייטס שפתחנו איתו את המאמר הראשון בסדרה? השכלה אינה מילוי של דלי, אלא הצתה של אש." – במאמר השני בסדרת המאמרים שלנו בנושא הכשרות והדרכות נציגים במוקד, שבנויה מ-2 מאמרים, אנחנו ניקח אתכם לשלב של הצצת האש – מתחילים  משלב 6. בניית תוצרי הדרכה

קרא עוד ←
הכשרות והדרכות נציגים במוקד – פרקטיקה של הדרכה! – מאמר 1/2

השכלה אינה מילוי של דלי, אלא הצתה של אש." -ויליאם בטלר ייטס.   בינינו, לא הכרנו את ויליאם (חיפוש קצר בויקי הראה לנו שהוא היה משורר ומחזאי אירי), מה שכן, המשפט שלו הצית בנו אש, והצית אותה חזק! זו הדרך שלנו לנהל ולבנות את מערכי ההדרכה שלנו, בצורה כזו שמערך

קרא עוד ←
תגמול ותמרוץ נציגי מוקד טלפוני – מכירות ושירות

בשוק העבודה של ימינו, מקומות עבודה רבים מתמודדים עם האתגר הניהולי של שמירת המוטיבציה, המחויבות והנמרצות של העובדים. זאת, בפרט במוקדים טלפוניים, המהווים סביבת עבודה לחוצה, תובענית ושוחקת מאוד. לכן, חשוב לשים דגש מרכזי על תגמול ותמרוץ נכון ואפקטיבי של הנציגים. במאמר זה נציג מספר טכניקות יעילות ומומלצות בהן אנו משתמשים במוקדי

קרא עוד ←
צריכים להקים מוקד טלפוני חדש? המדריך הקצר

על מנת להקים מוקד טלפוני חדש בצורה קלה ומהירה ולתפעל אותו בצורה נכונה ומוצלחת, דרוש ידע מקצועי נרחב במגוון נושאים – טכנולוגיה, כספים, תשתיות, כוח אדם, גיוס, מערכות ועוד. במאמר זה נפרט את הצעדים הבסיסיים שעליכם לעשות כדי להקים מוקד טלפוני מוצלח ואפקטיבי. השלבים העיקריים בהקמת מוקד טלפונים מחולקים ל-2:

קרא עוד ←
מוקד שירות לקוחות – איך להקים ולנהל מוקד שירות לקוחות טלפוני

ברור לנו שלקוח לא מרוצה יכול בתוך רגעים ספורים להעלות פוסט שיימינג לרשתות החברתיות (שלעיתים קרובות הופך ויראלי), ובכך יגרם למותג שלנו נזק תדמיתי. טיפול מיטבי בלקוח לאחר הרכישה ובמהלכה הוא חלק מעולם המכירות והשיווק של החברה שלכם – תזכרו את זה כשתמשיכו לקרוא 😉 למה כדאי להקים מוקד שירות

קרא עוד ←
טלמרקטינג – מוקד מכירות טלפוני – מבוא

מבוא להקמת מוקד טלמרקטינג למכירות טלפוניות כולנו מכירים את המשפט הכי חזק לפתוח איזה שיחה לליד קר. כולנו יודעים איזה שאלות לשאול בשיחת הבירור הראשונה. כולנו יודעים איך לטפל בהתנגדויות של הלקוח וסגור את השלב הבא במכירה. שאלה: האם אפשר לעשות את זה טוב יותר? בסקייל יותר גדול? ועם יותר

קרא עוד ←
טלמרקטינג – מוקד מכירות טלפוני – שלב 3

שלב 3  – ניהול – איך מנהלים מוקד מכירות? שימור ותגמול עובדים, הטמעת שגרות, יצירת ניצחונות! שימור נציגים במוקד מכירות לא סתם החלטנו להתחיל עם הנושא הזה. בעולמות הטלמרקטינג קיימת תחלופה גבוהה של עובדים, בד"כ זה קורה בגלל שחיקה, ומפני שרבים תופסים את העבודה במוקד טלמרקטינג כעבודה זמנית. התחלופה הזו

קרא עוד ←
טלמרקטינג – מוקד מכירות טלפוני – שלב 2

שלב 2 – ההקמה – מה חשוב לדעת על הקמת מוקד מכירות? בניית תסריטי מכירה והטמעת שגרות עבודה ונהלים הקמת המערך נוגעת בפן הטכני וההוצאה לפועל של שלב האפיון ומציבה את הרף להמשך הפעילות השוטפת. בשלב הקמת המערך נוודא שאנחנו נוגעים בכל אחת מאבני הדרך המפורטות מטה המהוות מסלול בטוח

קרא עוד ←
טלמרקטינג – מוקד מכירות טלפוני – שלב 1

שלב 1  – אפיון. התשתית להקמת מוקד טלמרקטינג   אפיון המוקד הוא השלב המחקרי לפני היציאה לדרך. יש לחקור ולנתח 3 גורמים מרכזיים שעל בסיסים אנחנו נגדיר איך המוקד שלנו צריך להראות ואיך צריך לנהל אותו. 1. החברה – מי אנחנו? מה החזון שלנו? לאן אנחנו הולכים? ומה הם היעדים

קרא עוד ←
טלמיטינג – מוקד תיאום פגישות

"תכניסו אותי לחדר עם הלקוח והוא יחתום" "תדאגי לי לחצי שעה על כוס קפה איתו ואני אדאג שהוא יקנה" "תארגן לי פגישה עם המנכ"לית ואני סוגר עסקה" המשפטים האלו מוכרים לכם? אנחנו אומרים אותם הרבה 🙈 אם יש לכם עסק או שאתם מנהלים מחלקת מכירות –כנראה שמעתם את המשפטים האלו

קרא עוד ←
טיפים לשיפור ביצועי המוקד הטלפוני שלכם

ניהול ותפעול של מוקד טלפוני מוצלח ויעיל, בין אם מדובר על מוקד מכירות או שירות לקוחות, מצריך השקעת זמן, מחשבה ויצירתיות, במציאת דרכים ופעולות פשוטות באמצעותן ניתן לשפר מהר ובצורה משמעותית את הביצועים והתוצאות של המוקד הטלפוני. לאור הניסיון הרב שצברנו לאורך השנים בתחום המוקדים הטלפוניים, ריכזנו במיוחד בשבילכם טיפים

קרא עוד ←
היתרונות במיקור חוץ של מוקד טלפוני

בעולם הגלובלי, המהיר והתחרותי של היום, מוקדים טלפוניים מהווים כלי חיוני, יעיל ומתקדם, בו משתמשים במגזר העסקי, הציבורי והפרטי בארץ ובחו"ל. עם זאת, הקמה של מוקד טלפוני חדש היא תהליך ארוך ומורכב, המצריך השקעת משאבים כספיים וזמן יקר עבור השכרת השטח, גיוס העובדים, רכישת התשתיות הטכניות והציוד המשרדי – מחשבים,

קרא עוד ←
רוצה להקים איתנו מוקד מנצח?

רוצים לקבל הצעת מחיר? צריכים עזרה בהקמת מוקד? אולי רק להתייעץ?