שירותי מיקור חוץ להקמת מוקד טלפוני

איזה שירותים מציע מוקד אאוטסורסינג?

בגדול: הקמת מוקד שירות ומכירה טלפוני, וכל מה שביניהם.

ובעוד יותר גדול: מוקדים טלפוניים במיקור חוץ המספקים מענה מלא לצרכי כל עסק:

שירות לקוחות טלפוני, מוקד מכירות, מוקד תמיכה טכנית, מוקד תיאום פגישות, מוקד קביעת תורים, ומוקדי שירות טלפוניים בנושאים מקצועיים שונים.

מספיק גדול? נגדיל את זה עוד קצת:

 

מה היתרונות של מוקדים טלפוניים במיקור חוץ?

מדובר בספק חיצוני שמטפל בכל האספקטים של המוקד שלך. כן. כל מה שקשור למוקד הטלפוני – עלינו!

 

גיוס והכשרת הצוות שיעבוד במוקד בעמדות הניהול, השירות והתפעול,

רכישה וטיפול בציוד והתוכנות המשמשים את המוקד הטלפוני,

טיפול בתשתיות (מבנה המתאים לפעילות מוקד השירות, בינוי ואחזקה, תקשורת)

ובניהול כל ההיבטים התפעוליים היום-יומיים של המוקד (ניהול משמרות, זמני המתנה, עמידה ביעדים).

 

בכותרות:

היתרון הכי משמעותי – חיסכון בכסף.

מוקד אאוטסורסינג ממוקם מחוץ לבית העסק או משרדי החברה, ככה שהעלויות הקשורות בשכירת נכס או שטח מתאים, הוצאות התפעול והוצאות גיוס והכשרת כח אדם כלולות במחיר השירות.

 

ואם כבר הזכרנו את הנושא, יתרון נוסף – כח אדם.

בוא נתעכב על זה עוד רגע כי זו ההוצאה הגדולה ביותר לכל עסק שרוצה לפתוח מוקד שירות באופן עצמאי.

תהליך הגיוס (איתור, מיון וסינון נציגים), ההכשרה ותהליכי ההדרכה, מאמצי שימור העובדים ועוד – אלו מהלכים שדורשים מהארגון משאבים רבים (איתור וסינון, צוות ניהול והכשרה, כיתות לימוד, בניית מודלים למדידה ותגמול ועוד תחומים רבים שיש לתת עליהם את הדעת), מיקור חוץ לוקח את הכל ההתעסקות הזאת ומטפל בה במיומנות, יעילות ומתוך ניסיון רב שמוביל להצלחות.

 

יתרון נוסף (ומשמעותי לא פחות) – גמישות.

התאמה של כח האדם במוקד הטלפוני בזמן אמת לצרכים בפועל, צרכים שעולים מהשטח. בזמני עומס כמו חגים, תחילת שנת לימודים וכו' במיקור חוץ יכולים להגדיל את היקף כח האדם, ובהתאם, בזמני שפל, לצמצם אותו. בעצם כך (והנה אנחנו חוזרים ליתרון הראשון) לחסוך משמעותית בעלויות.

 

למי מומלץ להיעזר בשירותי מיקור חוץ?

שירותי מיקור חוץ מתאימים לכולם ולכולן (כן, גם אם עולם התוכן המקצועי שלכם מאוד מורכב – אנחנו יודעים ללמוד אותו ולייצר שותפות כזו שהלקוחות שלכם לא ירגישו לרגע שמדובר בנציג שלא יושב בבית העסק שלכם – צלצלתם פעם לקבל שירות מהפניקס? או פרטנר? אולי הזמנת מתנה מZER4U או BUYME? סביר שדיברתם עם אחד משלנו :).

לארגון שזקוק לחיזוק בזמני פעילות של מוקד התמיכה או שירות הלקוחות, לחברה שיצאה במבצע מכירות וזקוקה לנציגי מכירות אנרגטיים לתקופה קצובה בזמן, לעסק שפעילותו מנוהלת ע"י קביעת פגישות ותורים עם הלקוחות (רכב, אסתטיקה, מרפאות, ייעוץ פיננסי וכו') ולכל תהליך מכירתי או שירותי שהחברה שלך זקוקה לו. אם חשוב לך לתת מענה מדויק ומקצועי ללקוחות שלך תוך ניהול פיננסי וארגוני נכון, ולהשאיר בראש שקט – מוקד שירות טלפוני באאוטסורסינג הוא הפתרון שלך.

 

כיצד שירותי מיקור חוץ יקדמו את העסק שלך?

כשאנחנו עובדים יחד, אנו הופכים לשותפי דרך שפועלים בעבורך ומייצרים לך מוקד המותאם בדיוק לצרכי החברה שלך כך שברור לשני הצדדים שאת המטרות והיעדים אנחנו בונים ביחד ומשם זו המשימה שלנו.

שנדבר על היתרונות? נדבר.

 

במוקד טלפוני במיקור חוץ תוכלו להגיע להישגים ומדדים טובים יותר.

אנו נקפיד על זמני סבב קצרים ויעילים, הצבת יעדי מכירה ושירות וקיום פעולות ותמריצים להשגתם.

כך שתמשיכו לנהל את העסק, לקדם אותו, לפתח אותו ואנו ניתן מענה לכל השאר.

דבר נוסף ולא פחות חשוב, שעות הפעילות שלנו גמישות יותר! אל דאגה, אצלך בחברה ימשיכו לעבוד כרגיל 🙂

אך במוקד האאוטסורסינג, אנו ניתן מענה בשעות המותאמות לצרכים ולדרישות שלך ושל הלקוחות שלך – גם במוקד טלפוני שפועל 24/7 אם צריך.

 

וחשוב לזכור, שבאמצעות השירות שלנו תוכלו לצמצם את עלויות ההקמה הגבוהות של מוקד פנימי

ולשלם לפי השימוש והשירות שהארגון קיבל. כך שבעצם, אנו מאפשרים לך לקבל את הסטנדרט המקצועי הטוב ביותר בעלויות המשתלמות ביותר.

 

מי מבצע אפיון הקמה וניהול מוקד טלפוני במיקור חוץ?

אפיון הקמה וניהול מוקד טלפוני במיקור חוץ מתבצעים על ידי הספק הנבחר.

אנו יודעים לתת את המענה לתהליך השלם מרגע שעלה הצורך ועד לתפעול של מוקד פעיל שתומך בתהליכים העסקיים הייחודיים של העסק שלך ועוזר לך להשיג את המטרות הנדרשות, ולכן נאפיין במדויק:

 

מה ייעודו העיקרי של המוקד?

מי הלקוחות בהם נדרש לטפל? האם יש שונות באופן הטיפול בין סוגי הלקוחות השונים?

מהם השירותים שהמוקד ידע לספק ללקוחות?

מהם גבולות האחריות והסמכויות של המוקד?

האם הפעילות תשלב שיחות יוצאות או רק שיחות נכנסות?

מה רמת השירות הנדרשת ואיך נקיים אותה?

מהם המדדים להצלחה?

מי אנשי הקשר בארגון שעלינו לפעול מולם בשוטף?

כשהנתונים האלה יהיו מדויקים ומלאים נחבר אותם לאמצעים הטכנולוגיים הטובים ביותר ולכח אדם מיומן ונוכל לתפעל בהצלחה את המוקד הטלפוני של העסק שלך.

 

מה העלות של שירותי מוקד אאוטסורסינג?

במוקד אאוטסורסינג תשלמו על השירות אותו תקבלו מהספק הנבחר.

רוב המודלים מתמחרים את הפעילות על פי שעות עבודה פר נציג/ה שירות (הסכום משתנה בהתאם לעלויות המגולמות בתוך "שעת הנציג" – למשל: עמלת מכירה, עלויות הקמת המוקד, וכו') ולכן, כשאנחנו מאפיינים את המוקד, שעות הפעילות ורמת השירות הנדרשת, נוכל לבצע הערכה של סך העלויות החודשית לארגון.

יותר מידי אינפורמציה?

(כאלה אנחנו אוהבים לתת את מלוא המידע)

יש הרבה משתנים שצריך לקחת בחשבון?

(לא צריך, אנחנו עושים הכל)

 

תזכרו – אנחנו כאן לכל שאלה.

נשמח למצוא ביחד את הפתרון האידיאלי בשבילך שייתן את המענה הנכון לך וללקוחותייך,

בואו נדבר.